2012. április 16., hétfő

Amit lehet ugyan de már nem tom hogyan tudja fokozni

Na szóval a múlt héten tudtam meg hogy három hónapos terhes már melinda. Ugy hogy papíron még a feleségem. Úgy hogy csak az első tárgyalás volt meg a válásból, amin annyit amennyit vártam nem hazudott, de azért mondott faszságokat. És tekintve hogy hat év után kellett megtudnom hogy az előttem lévő szexpartnere a főnöke volt (akitől abortuszt kapott össz-vissz) amiben neki az egész családja segített eltitkolni, most ugyanúgy senkiben nem volt annyi tisztelet hogy közölje velem. Melindától el sem várom annyira semmit sem lehet várni tőle. Nem köszönti fel apámat a névnapján, leszarja az én születésnapomat. Azt hittem ez már nem lehet gusztustalanabb, de tévedtem lehet. Van egy két alapszabály az életben pl. ha bajban vagy már ne hazudj, vagy ha mélyen vagy már ne áss tovább. Semmit sem jelent senkinek sem. Újra csalódtam emberekben. Pedig nekik sem ártottam semmit sem. Fogalmam sincsen hogyan lehet így felkelni minden nap. És a mögé bújni hogy inkább nem szólunk bele semmibe. 32 évig nem tették meg. Miért tennék most. Az egész család végignézte hogy bassza a főnöke, és otthagyja abortuszban, és nem meg kellett őt menteni tőlem. Undorító. Na szóval terhes, Gyakorlatilag egy héttel azután hogy kijelentette, nem akarja elkapkodni az összeköltözést a gyerekkel. Negyedik gyereke (kettő abortusz) négy különböző apától. Ez szerintem mindent elmond.


1 megjegyzés:

Unknown írta...

sajnálom,hogy így alakult :( kitartás